Home Paginile blog-ului: HOTELURI| IMOBILIARE| ALTE DOMENII Vezi prima pagina: IPIX Blog

Noutati

miercuri, 2 martie 2011

CONFERINTE360.ro - barometrul lunii februarie pentru România

Iată, succint, evoluţia cerinţelor de săli de conferinţe în luna februarie 2011. Barometrul lunar este generat de portalul www.conferinte360.ro - standardul în căutarea sălilor de conferinţe din România.

Câte evenimente au fost organizate cu ajutorul www.conferinte360.ro




















Februarie 2011 aduce o scădere a numărului de evenimente organizate cu ajutorul www.conferinte360.ro. Astfel, dacă în februarie 2010 s-au organizat 372 de evenimente, anul 2011 înregistrează o scădere până la 320 de evenimente. Acest lucru poate indica un buget mai scăzut alocat acestui tip de evenimente, în urma calculaţiilor din ianuarie, pe fondul general al unei situaţii economice precare.




















După o primă lună a anului aflată în concordanţă cu trendul ascendent din 2010 (vezi analiza pe anul 2010), luna februarie marchează o scădere a numărului de evenimente.

Care au fost cele mai căutate capacităţi de săli de conferinţe la nivel naţional

















Organizatorii de evenimente manifestă un interes sporit faţă de sălile de conferinţe cu o capacitate mică şi medie, aşa cum a indicat şi barometrul lunii ianuarie (vezi barometrul pe ianuarie). La o scurtă privire, putem observa că există aceeaşi tendinţă înregistrată în 2010 (vezi analiza pe 2010): o clară orientare către sălile de capacitate mică, însă în februarie 2011 diferenţele dintre solicitările pentru sălile de capacitate mică şi medie încep să se mai  estompeze, prin comparaţie cu preponderenţa sălilor de 10 - 49 de locuri, din luna omoloagă a anului anterior.


















O comparaţie a ultimelor două luni ne relevă o creştere a numărului de solicitări pentru sălile de capacitate mică, în defavoarea sălilor de capacitate mare. Cu toate acestea, observăm păstrarea aceluiaşi trend înregistrat în prima lună a anului, majoritatea organizatorilor de  evenimente manifestând interes cu precădere faţă de capacităţile mici şi medii.

Care au fost cele mai căutate facilităţi la nivel naţional
















La nivel naţional, primul criteriu de căutare este cel al "capacităţii". Turul virtual IPIX este pe locul doi în criteriile de căutare, ceea ce se traduce prin faptul că oamenii vor să vadă cum arată sala de conferinţe înainte de a lua contact cu administratorul de sală sau hotelul.
O diferenţă notabilă se înregistrează între anul prezent şi cel anterior în ceea ce priveşte IPIX Virtual Tour, datorată faptului că în februarie 2010, IPIX Virtual Tour nu era încă introdus în sistemul de măsurători de pe www.conferinte360.ro. O altă observaţie apare în privinţa denumirii locaţiei. Dacă în februarie 2010, numele reprezenta un criteriu relevant, astăzi puţini se ghidează după reputaţie şi mai mulţi după alte facilităţile disponibile, aşa cum apar ele în graficul de mai sus.

















O scurtă privire asupra situaţiei din ultimele două luni ne relevă faptul că organizatorii au păstrat aceleaşi criterii de căutare la nivel naţional. Astfel, în vârful clasamentului se află criteriul capacităţii sălilor de conferinţe, urmat de IPIX Virtual Tour. În continuare, celelalte opţiuni înregistrează valori aproapiate, printre acestea numărându-se video proiectorul, flipchart-ul şi spaţiul pentru cafea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu