Home Paginile blog-ului: HOTELURI| IMOBILIARE| ALTE DOMENII Vezi prima pagina: IPIX Blog

Noutati

luni, 28 martie 2011

Alianţa de hoteluri îşi răsfaţă clienţii

Un consorţiu de 300 de hoteluri a lansat un nou şi interesant program de loialitate care furnizează mai degrabă experienţe decât puncte de loialitate. Global Hotels Alliance a fost creată în anul 2004 şi în prezent este cea mai mare alianţă a unor branduri de hoteluri independente. Scopul acestei alianţe este de a oferi posibilităţi de alegere mai bune şi programe de loialitate pentru clienţii fideli. GHA oferă experienţe diferite din partea unor branduri şi culturi diferite, dar la aceleaşi standarde de calitate a produselor şi serviciilor.

Primul premiu pe care îl primeşti de la noul program propus de alianţă este accesul gratuit la Internet pe durata şederii la oricare dintre cele 300 de hoteluri din întreaga lume, dintre care se numără hotelurile Anantara, Doyle, First, Kempinsky, Leela, Mirvac Hotels&Resorts, Marco Polo, Omni, Pan Pacific, Shaza.

Această iniţiativă a grupului de hotelieri este determinată de concluziile conform cărora clienţii hoteurilor nu găsesc punctele de loialitate la fel de potrivite ca în cazul companiilor aeriene. Aşadar, aceştia oferă experienţe marca leisure unor clienţi care călătoresc în scopuri de afaceri. Într-un astfel de context în care clienţii nu au timp să se bucure de peisaj şi de un tur al oraşului, hotelul le oferă această şansă.

Spre exemplu, după o şedere la unul dintre hoteluri, membrii acestui program pot avea parte, la sfârşitul unei zile ocupate, când apune soarele, de o plimbare gratuită cu maşina într-o rezervaţie naturală din Namibia. Membrii de platină (care petrec 10 nopţi pe an) pot participa gratuit la un meci de rugby în Noua Zeelandă sau pot lua lecţii gratuite de samba la o şcoală de dans din Brazilia. Cei care stau mai mult de 30 de nopţi pe an la hotelurile din alianţă au statutul de membri "black" (negri) şi pot beneficia de o croazieră pe un fost iaht prezidenţial, de un zbor cu elicopterul deasupra oraşului Los Angeles sau de lecţii de surf în Bali.

Iată ce alte beneficii mai oferă programul:

Tipul Gold (de la înscriere la 9 nopţi de cazare):
- preferinţele tale înregistrate pe profilul tău de membru
- o experienţă locală
- acces gratuit la ziare, Internet şi apă îmbuteliată

Tipul Platinum (de la 10 până la 29 de nopţi) - privilegiile de la nivelul Gold plus:
- alegerea unei experienţe locale
- alegerea unei camere superioare ca preţ la check-in
- check-out târziu, până la 3 p.m.
- garantarea disponibilităţii camerei cu 48 de ore înaintea sosirii
- o petrecere locală

Tipul Black (30 de nopţi +) - privilegiile de la nivelul Platinum plus:
- alegerea unei experienţe locale
- alegerea unei camere dublu superioare ca preţ la check-in
- check-in timpuriu începând cu 9 a.m.
- check-out târziu, până la 6 p.m.
- garantarea disponibilităţii camerei cu 24 de ore înaintea sosirii
- alegerea personală a unei petreceri locale
- alte servicii hoteliere (spre exemplu serviciu gratuit de curăţătorie)

Ce părere ai? Este acest program capabil de a atrage clienţii către aceste branduri mai eficient decât programele pe bază de puncte de loialitate?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu