Home Paginile blog-ului: HOTELURI| IMOBILIARE| ALTE DOMENII Vezi prima pagina: IPIX Blog

Noutati

luni, 28 martie 2011

Nu se mai poartă loialitatea pe bază de puncte

Aşa cum prezentam şi într-un articol anterior, hotelierii au înţeles că ei trebuie să vândă experienţe, şi nu camere. Tot mai mulţi manageri din întreaga lume se îndreaptă către această opţiune, renunţând la posibilitatea programelor de loialitate pe bază de puncte.
Hotelul Rendezvous dinAuckland a lansat zilele acestea un program de apreciere pentru clienţii fideli. 

Programul "You First" oferă o diversitate de beneficii pentru rezervări şi servicii, fiind accesibil oricui doreşte să se înscrie:
- canale speciale pentru rezervări
- preţuri şi discounturi speciale pentru camere
- serviciu rapid de check-in şi check-out
- alocare preferenţială a camerelor
- cadouri pentru clienţii fideli
- discounturi de 10% şi prelungirea programului happy hour pentru bar şi restaurant
- room service special
- 15% discount pentru parcarea hotelului
- preţuri preferenţiale pentru transferul la aeroport.

"O mulţime de oameni călătoresc regulat către Auckland în scopuri de afaceri şi dorim să ne asigurăm că avem grijă de cei care se întorc regulat. Facem tot posibilul pentru a le oferi o şedere cât mai relaxantă şi o experienţă plăcută." - Paul Gallup, Manager General al Rendezvous Hotel, Auckland, Australia.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu