Home Paginile blog-ului: HOTELURI| IMOBILIARE| ALTE DOMENII Vezi prima pagina: IPIX Blog

Noutati

vineri, 18 martie 2011

Un exemplu de program de loialitate M - Life Loyalty Program

La începutul acestui an, MGM Resorts International a lansat un program de loialitate denumit "Programul de Loialitate M - Life".

Beneficiind de numeroase facilităţi, clienţii lanţului hotelier se vor bucura de experienţe unice în viaţă, oferite doar de MGM Resort, privilegii ale clienţilor fideli şi recompense personalizate. Întocmai după modelul cazinourilor, acest program de loialitate deschide cluburi ale consumatorilor; ulterior, va fi ţinută o evidenţă a clienţilor în funcţie de cheltuielile pentru sejururile petrecute la hotel, cumpărături, consumaţia în timpul meselor etc.

Printre multe alte beneficii, membrii M - Life pot câştiga experienţe de viaţă unice, precum: selectarea melodiilor pentru Fântânile lui Bellagio, jucarea unui rol cameo alături de echipa Cirque du Soleil, vor fi oaspeţi ca DJ ai unuia dintre cele mai în vogă cluburi din Vegas, antrenori de delfini la "The Mirage", vor lua lecţii de gătit de la unul dintre cei mai faimoşi bucătari, vor lua lecţii de dans de la unul dintre cei mai apreciaţi dansatori la nivel mondial.

Alături de ofertele sale de renume mondial, M - Life utilizează o tehnologie avansată prin care identifică gusturile şi preferinţele clienţilor săi, cu scopul de a crea oferte personalizate cât mai atractive şi mai relevante pentru aceştia. Spre exemplu, o persoană cu gusturi rafinate din arta culinară este invitată la o cină pentru degustarea unor vinuri alese; unui jucător de jocuri de masă i se oferă jetoane cadou etc.

M - Life reprezintă un program de loialitate care denotă o schimbare pozitivă de atitudine, un angajament faţă de clienţii proprii pe care MGM şi-l asumă în mod public. În ceea ce priveşte impactul asupra afacerii, acest program promite următoarele beneficii:
- antrenarea clienţilor în activităţi din cadrul propriilor oferte
- atragerea de noi clienţi
- creşterea frecvenţei de cumpărare
- rentabilitatea activităţilor de promovare (Return on Investment)

Programul M - Life oferă:
- acces privilegiat la 15 destinaţii de renume mondial din portofoliul MGM
- un card de acces pentru mai multe servicii, de la jocuri până la gustări (comoditatea clientului)
- peste 60.000 de angajaţi instruiţi special pentru acest program de loialitate, în vederea optimizării experienţei clientului
- tehnologie de ultimă oră care monitorizează modalităţile de petrecere a timpului liber preferate de clienţi: concerte, restaurante, spa-uri, cazinouri, spoturi etc
- surprize pentru clienţi - cadouri
- sistem de verificare personală a punctelor colectate în cadrul programului de loialitate (online)
- oferte speciale, în perioada pre-vânzare, pentru anumite evenimente, pachete promoţionale etc.

MGM Resort International a înţeles necesitatea de a oferi publicului mai mult decât o cameră de hotel ... publicul are nevoie de experienţe de viaţă. Iar programul recent implementat este o cu totul altă viziune asupra serviciilor din industria ospitalităţii, o viziune care în viitorul apropiat se va extinde rapid în acest domeniu hotelier.

Sursa: Colloquy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu