Home Paginile blog-ului: HOTELURI| IMOBILIARE| ALTE DOMENII Vezi prima pagina: IPIX Blog

Noutati

joi, 31 martie 2011

Pentru vacanţe, preţul este mai important decât destinaţia

Un nou sondaj de la TravelZoo a constatat că 64% dintre oameni consideră că pentru o vacanţă, costurile de cazare sunt mai importante decât brandul hotelier. Studiul, care a examinat comportamentul consumatorilor, a confirmat faptul că majoritatea planurilor de vacanţă se fac în funcţie de numărul de persoane şi costurile implicate.

Dintre cei intervievaţi, 93% compară preţurile şi 81% s-au informat de pe forumuri înainte să facă rezervarea. În schimb, doar 21% dintre călători au considerat relevant brandul hotelier. Acestă înseamnă că hotelurile care ţintesc asupra turiştilor marca leisure ... ar trebui să scadă din preţuri şi să lucreze pentru promovarea online, în special pe forumuri şi reţelele de socializare. De fapt, turiştii în scopuri de vacanţă sunt atât de interesaţi de partea financiară, încât îşi pot orienta întreaga căutare exclusiv după criteriul economic.

Aici câştigă teren hotelurile low-cost, având în vedere faptul că, pe perioada vacanţelor, mulţi oameni sunt deschişi către noi oferte, dacă aceasta implică mai puţini bani cheltuiţi pe cazare şi mai mulţi rămaşi pentru distracţie. Cu toate acestea, hotelierii nu trebuie să subestimeze puterea de influenţare a testimonialelor de pe forumuri şi reţelele sociale. La urma urmei, când îţi planifici vacanţa de vis ... nu vrei surprize neplăcute. Şi pentru că 50% dintre intervievaţi au declarat că ţin cont de acste testimoniale, trebuie să ai grijă de "imaginea online": răspunsuri adecvate la testimonialele negative, follow-up pentru programele de loialitate, menţinerea contactului pe reţelele sociale, preţurile afişate online să fie actualizate constant şi ... atrăgătoare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu