Poate crezi că hotelul tău furnizează toate serviciile posibile clienţilor tăi, astfel încât aceştia să se simtă cât mai răsăţaţi atunci când sunt în concediu sau, de ce nu, într-o călătorie de afaceri.
Ei ... te contrazic. Iată la ce joburi nu ai apelat încă: sunt cele mai bizare joburi din industria hotelieră, un top realizat de Hotels.com. Iată-le şi spune-mi dacă te-ai gândit să le implementezi:
Funcţia: încălzitor de pat
Hotelul de patru stele Holiday Inn, din Londra - Marea Britanie a oferit anul trecut clienţilor săi serviciul de "bed warmer". Astfel, cu 5 minute înainte ca un client să meargă la culcare, un
angajat al hotelului se urca în patul acestuia şi încălzea aşternuturile.
Funcţia: lustruitor de monede
În 1935, Hotelul Westin din San Francisco - SUA a realizat că mănuşile albe ale clientelor se murdăreau când atingeau monedele. Pentru a se asigura că mănuşile rămân la fel de albe, directorul hotelului a angajat pe cineva să lustruiască monedele în fiecare zi. Tradiţia e păstrată şi în ziua de azi, scrie zf.ro.
Funcţia: alergător de porumbei
Hotelul de 5 stele Rambagh Palace, Jaipur - India, a angajat doi oameni pentru a ţine porumbeii departe de curtea "palatului". "Alergătorii de porumbei fugăresc păsările cu un steag mare timp de 9 ore pe zi.
Funcţia: zâna cea bună
Hotelul de 4 stele Barnsley Gardens Resort din Georgia - SUA a angajat o "zână bună" care îndeplineşte dorinţele clienţilor-de la cereri în căsătorie romantice până la aniversarea zilelor de naştere ale clienţilor.
Funcţia: povestitor
Hotelul de 5 stele Andaz, din Londra - Marea Britanie, oferă clienţilor posibilitatea de a chema "povestitorul" înainte de culcare pentru ca acesta să le citească din cărţile lor preferate.
Funcţia: maestru de raţe
La hotelul de 4 stele Peabody, din Memphis - SUA, maestrul de raţe este angajat pentru a dresa şi a avea grijă de raţele care încântă clienţii hotelului cu spectacole, de două ori pe zi.
Sursa: CorectLifestyle
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu