Home Paginile blog-ului: HOTELURI| IMOBILIARE| ALTE DOMENII Vezi prima pagina: IPIX Blog

Noutati

luni, 21 martie 2011

La tine in hotel cine incalzeste patul?

Poate crezi că hotelul tău furnizează toate serviciile posibile clienţilor tăi, astfel încât aceştia să se simtă cât mai răsăţaţi atunci când sunt în concediu sau, de ce nu, într-o călătorie de afaceri.
Ei ... te contrazic. Iată la ce joburi nu ai apelat încă: sunt cele mai bizare joburi din industria hotelieră, un top realizat de Hotels.com. Iată-le şi spune-mi dacă te-ai gândit să le implementezi:

Funcţia: încălzitor de pat
Hotelul de patru stele Holiday Inn, din Londra - Marea Britanie a oferit anul trecut clienţilor săi serviciul de "bed warmer". Astfel, cu 5 minute înainte ca un client să meargă la culcare, un
angajat al hotelului se urca în patul acestuia şi încălzea aşternuturile.


Funcţia: lustruitor de monede
În 1935, Hotelul Westin din San Francisco - SUA a realizat că mănuşile albe ale clientelor se murdăreau când atingeau monedele. Pentru a se asigura că mănuşile rămân la fel de albe, directorul hotelului a angajat pe cineva să lustruiască monedele în fiecare zi. Tradiţia e păstrată şi în ziua de azi, scrie zf.ro.
Funcţia: alergător de porumbei
Hotelul de 5 stele Rambagh Palace, Jaipur - India, a angajat doi oameni pentru a ţine porumbeii departe de curtea "palatului". "Alergătorii de porumbei fugăresc păsările cu un steag mare timp de 9 ore pe zi.
Funcţia: zâna cea bună
Hotelul de 4 stele Barnsley Gardens Resort din Georgia - SUA a angajat o "zână bună" care îndeplineşte dorinţele clienţilor-de la cereri în căsătorie romantice până la aniversarea zilelor de naştere ale clienţilor.
Funcţia: povestitor
Hotelul de 5 stele Andaz, din Londra - Marea Britanie, oferă clienţilor posibilitatea de a chema "povestitorul" înainte de culcare pentru ca acesta să le citească din cărţile lor preferate.
Funcţia: maestru de raţe
La hotelul de 4 stele Peabody, din Memphis - SUA, maestrul de raţe este angajat pentru a dresa şi a avea grijă de raţele care încântă clienţii hotelului cu spectacole, de două ori pe zi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu