Problema vizibilităţii în Google este una comună: cum faci să îţi îmbunătăţeşti ranking-ul, adică să urci în topul vizibilităţii pentru căutările în Google? Vrei să ocupi o poziţie bună în pagina de căutare. Ai nevoie de o optimizare a motorului de căutare. Desigur, poţi apela la "profesionişti" în SEO = Search Engine Optimization, dar noile reglementări Google pedepsesc aspru pe cei care utilizează metode ilicite de SEO.
Cu toate acestea, există metode prin care îţi poţi optimiza vizibilitatea în Google, metode simple şi recomandate:
1. Adaugă cât mai multe detalii despre hotelul şi ofertele tale. Google selectează informaţiile în funcţie de relevanţa acestora, începând cu locaţia şi până la orice detaliu după care poţi fi identificat, de exemplu modalităţile de plată.
2. Completează câmpurile opţionale. Nu utiliza propoziţii, ci cuvinte. Exemplu: servicii - Internet wireless gratuit şi nu "Serviciile oferite de noi includ Internetul wireless gratuit".
3. Profită de acele Google Tags. Acestea leagă hotelul tău de anumite servicii căutate pe Internet, cum ar fi rezervările online sau rezervările de săli de conferinţe.
4. Optimizează rubrica de prezentare a hotelului. Aceasta va fi utilă atât pentru clienţii tăi, cât şi pentru Google, dacă integrezi în descriere cuvinte-cheie, cum ar fi zona: plaja din Mamaia este un cuvânt-cheie, iar atunci când vor fi căutări înregistrate în Google, hotelul tău va apărea printre răspunsuri.
5. Integrează imagini şi filmuleţe. Acestea apar în Google alături de pagina ta, ceea ce atrage atenţia. Diversitatea materialelor pe care le publici contribuie la vizibilitate şi credibilitate.
6. Încurajează-ţi clienţii să lase mărturii pe pagina ta. Câştigi credibilitate. De asemenea, testimonialele lăsate pe site-urile sau forum-urile de călătorii sunt benefice.
Cu peste 4 milioane de business-uri care se promovează pe Google, să nu ai o pagină pe Internet înseamnă o mare pierdere: ratezi şansa de a fi alături de potenţiali clienţi, de a le comunica ofertele şi de a practica o vânzare directă prin intermediul website-ului.
Sursa: HotelMarketing
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu