![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_3tgg6pOY020YBYIa9lV7qXcrOK_B-DKQLdvTlMAD9_b6C77ASjLLSQDmJnagH1R4VbHyXxLATTOyDUq7COj4JyeiUiF7hfMCeKCwnTjcPI_TUFnl7O1qax3mOLB_pJ9WnL5IIhNtdvR9/s320/loialty+points.jpg)
Pentru că discutam în articolele anterioare despre avântul pe care l-au luat experienţele, ca şi metodă calitativă de atragere a vizitatorilor, iată că Expedia contraatacă această tendinţă şi înaintează o ofertă pe bază de puncte de loialitate.
Ce presupune oferta lansată ieri de Expedia?
Noul program oferă consumatorilor şansa de a câştiga unul / două puncte pentru fiecare dolar cheltuit pe hoteluri, zboruri, bagaje sau diverse activităţi înregistrate pe Expedia. Cu cât e mai variantă gama de cumpărături, cu atât câştigi mai multe puncte. Spre exemplu, dacă îţi cumperi un bilet de avion de la Delta, o cameră la Marriott, închiriezi o maşină şi mai adaugi câteva activităţi, aduni câteva puncte pentru fiecare dolar în parte cheltuit.
Ce faci cu punctele?
Cumperi servicii: ai la dispoziţie peste 140 de companii aeriene şi 70.000 de hoteluri. Ai nevoie de 10.000 de puncte ca să câştigi un cupon de 100$ şi 50.000 de puncte penrtu un cupon de 1.000$. Aceste puncte nu au termen de expirare sau restricţii.
Acum să vedem războiul marketerilor. Tu ce ai alege ca îţi răsplăteşti clienţii? Amintirile (experienţele unice) sau punctele de loialitate? Licitaţia e deschisă!
Sursa: USA Today
Consider ca trebuie utlizate atat experiente unice cat si puncte de loialitate....Clientul trebuie rasplatit tot timpul ! Promisiunea unei experiente unice il atrage la hotel, iar punctele de fidelitate ( sau orice cadou, bonus etc) te ajuta sa il pastrezi ca si client in continuare. E un mix....
RăspundețiȘtergereAlice Udrea