Home Paginile blog-ului: HOTELURI| IMOBILIARE| ALTE DOMENII Vezi prima pagina: IPIX Blog

Noutati

marți, 22 februarie 2011

Ingredientul magic de care are nevoie hotelul tău

Strategia de comunicare pe Facebook pe care ţi-o recomand este bazată pe ideea de "poveste" şi are 4 paşi. Astăzi îţi voi vorbi despre ultimul pas. Apoi, dacă ceea ce ţi-am scris ţi-a folosit, mi-ar plăcea să-mi trimiti un e-mail sau să laşi un feedback aici, pe blog.ipix.ro.

Pasul 1 - Creează povestea
Pasul 2 - Trasează o hartă
Pasul 3 - Spune o poveste emoţionantă


Parcurgând fiecare dintre aceste etape, povestea devine tot mai complexă, mai memorabilă. Dar lumea poveştilor e presărată cu ingrediente magice. Şi povestea ta are nevoie de un ingredient magic. Acesta este ultimul pas către o comunicare eficientă pe Facebook:

Pasul 4 - Povesteşte prin imagini

Imaginea este ingredientul magic al poveştii tale. Suportul vizual este deosebit de important atunci când faci o alegere. De fapt, până nu "vezi cu ochii tăi" ... nu ai încredere în nimic. Oferă-le, aşadar, clienţilor tăi potenţiali posibilitatea de a se convinge cu privire la facilităţile pe care le pui la dispoziţia lor. Apelează la un fotograf profesionist şi surprinde aspectul camerelor, aranjarea sălii. Totuşi, dacă îţi doreşti ca potenţialul client să simtă atmosfera, să simuleze experienţa cu hotelul tău, oferă-i mai mult decât o fotografie ... stimulează-i simţurile! Permite-i să se integreze în decorul hotelului, eventual să fie primit cu ospitalitate de tine sau de un agent de vânzări, care să îi prezinte locaţia ta. Toate acestea sunt posibile prin Turul Virtual (click pe DEMO în pagină) creat de IPIX, care este acum compatibil cu Facebook.


Ioana Hotels, primul hotel de 5 stele din Sinaia, deschis în ianuarie 2011, utilizează Turul Virtual IPIX încă din ziua lansării. Hotelul îşi promovează conceptul de "poveste" ... iar IPIX a creat Turul Virtual pentru a te invita să simţi imediat atmosfera speciala "de poveste": a pus fulgii de nea să cadă, a regizat un parcurs pe care imaginea IPIX îl urmează de la exterior către interior, a inserat "Iarna" lui Vivaldi pentru coloana sonoră (click aici pentru un tur de poveste la Ioana Hotels). În curând, va fi adăugat IPIX Sales Agent-ul, care va face website-ul să vorbească, la propriu. 

Sigur că activitatea pe Facebook nu înseamnă doar poveşti, poate cuprinde şi alte discuţii libere, prezentări de oferte, postarea unor fotografii de la evenimente etc. Dar dificultatea constă în atragerea publicului, în seducerea acestuia şi stârnirea unor emoţii. Iar în acest sens, poveştile sunt cele care au suficienta putere de a-ţi evidenţia hotelul printre sutele de variante existente pe piaţă. Iar dacă urmezi cei 4 paşi pe care ţi i-am prezentat pe parcursul ultimelor articole, profilul tău de Facebook nu va arăta ca o vitrină, ci ca o poveste despre o lume magică pe care cu toţii am vrea să o explorăm!

Aşa că ia o baghetă magică, pronunţă o vrajă şi ademeneşte-ne pe toţi!
Hocus - pocus!

PS: dacă ceea ce ţi-am scris ţi-a folosit, mi-ar plăcea să-mi trimiţi un e-mail sau să laşi un feedback aici, pe blog.ipix.ro.

2 comentarii:

  1. Am realizat impreuna cu cei de la Ipix turul virtual pt pensiune in anul 2006...Recunosc ca la inceput desi imi placea enorm ideea am fost reticenta deoarece nu credeam ca se va preta la nivelul unei pensiuni, daca clientii vor sti sa il "manevreze" si daca isi va dovedi rentabilitatea.
    Am fost a 2-a unitate din Cluj si printre primele din tara care ne-am "lasat convinsi" si a fost si este un succes enorm. Nu credeam ca turul virtual se va dovedi un atat de bun instrument de vanzare....In momentul in care clientul cere lamuriri asupra tipului de camera este de ajuns sa il indrumati sa viziteze turul virtual..Astfel evitati"conflictul" dintre asteptari, imaginea creata in mintea clientul si realitate! Daca veti urmari stasticile de pe site-ul Dvs veti observa ca odata cu instalarea turului virtual creste si durata de navigare pe site....Clientul sta, se uita si daca tarifele sunt in raport cu ceea ce vede cu siguranta va face si rezervarea.
    Multumim IPIX !
    Alice Udrea
    Pensiunea DEJA VU Cluj-Napoca www.deja-vu.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumim, Alice, pentru ca ne-ai impartasit experienta ta. La IPIX, exact asta ne propunem: "turul virtual" sa fie nu numai un factor WOW, ci un real instrument de vanzare.

    Spor in toate... la 360 de grade!

    RăspundețiȘtergere