Cum plănuiesc hotelierii britanici să îşi atragă clientela în 2011 şi să stimuleze creşterea afacerilor din industria ospitalităţii?
Un studiu realizat recent pe 520 de hotelieri britanici, de către TripAdvisor, relevă faptul că majoritatea hotelierilor din Marea Britanie nu plănuiesc să crească tarifele în 2011, dar piaţa din ce în ce mai competitivă îi determină să investească în renovări, marketing mobil, social media şi fel de fel de facilităţi şi discounturi oferite clienţilor. Potrivit rezultatelor publicate săptămâna aceasta, majoritatea hotelierilor (54%) declară că se aşteaptă ca tarifele să rămână constante anul acesta, în timp ce 41% din respondenţi prognozează o creştere a tarifelor. Doar 5% estimează o scădere a tarifelor.
Renovări
Cu o industrie hotelieră din ce în ce mai competitivă, majoritatea respondenţilor plănuiesc să-şi renoveze proprietăţile anul acesta, potrivit Trip Advisor. 75% dintre proprietarii de hoteluri din UK plănuiesc să îşi renoveze unităţile pe interior, în timp ce 52% plănuiesc o renovare exterioară.
Reţele sociale şi mobile marketing
Studiul confirmă valul social media care a pătruns şi în industria ospitalităţii din UK. Dintre hotelierii care deja folosesc social media în activitatea lor, 44% au declarat că vor aloca un buget mai mare acestui aspect în 2011.
Trei sferturi dintre proprietarii de unităţi de cazare au declarat că intenţionează să ofere promoţii speciale în 2011 pentru a atrage oaspeţii, iar 51% plănuiesc să ofere discounturi la tariful de cazare.
Acces internet
Hotelierii vin în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi cu acces gratis la internet. 82% vor oferi acces gratuit în camere, iar 7% vor lua bani pentru acest serviciu. 11% nu intenţionează să ofere acces la internet.
Sursa: horeca.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu