Vine luna martie, luna in care ofertele “early booking” (inscrieri timpurii) aduc bani lichizi
in contul hotelierilor de pe litoralul romanesc. Si, foarte important, ele aduc acesti bani direct de la turisti. Adica direct de la canalul de vanzari cu cel mai mic cost (comision) pentru tine, ca hotelier.
Campaniile cu cel mai mare succes le-au avut pana acum Phoenicia HolidayResort****,
Hotelul Dorna***, Hotelul Modern**** sau Hotelul Piccadilly** din Mamaia.
Dar pe ce s-au bazat aceste campanii, de fapt?!
Sunt doua perspective mari si despre ele vom vorbi in continuare.
Dar pe ce s-au bazat aceste campanii, de fapt?!
Sunt doua perspective mari si despre ele vom vorbi in continuare.
Oferta “early booking” si felul de a fi al oamenilor
Unii oameni sunt, pur si simplu, mai organizati decat altii. Este un adevar pe care il stim cu totii si este simplu sa ni-l reamintim doar uitandu-ne in jurul nostru, la colegi sau prieteni. Astfel ca, construirea unei oferte “early booking” (inscrieri timpurii) se adreseaza tocmai acestui segment de piata – al oamenilor organizati de felul lor.
De aceea, pentru tine, ca hotelier, a nu face o oferta “early booking” nu inseamna numai ca te lipsesti de niste venituri, venituri care sa te ajute sa deschizi noul sezon estival. Dar inseamna, mai ales, sa spui “NU MA INTERESEZI” acestui tip de oameni.
Iar aceasta este o atitudine care creeaza efecte, vrei nu vrei.
Oferta “early booking” si beneficiile hotelierului
Cand vine vorba despre “early booking”, tu, fiind un hotelier de succes, stii deja ca este vorba despre bani. “Early booking” te ajuta sa incasezi bani lichizi de la turisti sau de la agentiile de turism carora le vinzi direct online, pe propriul tau website. Cu acesti bani faci ultimele retusuri in hotel si pregatesti deschiderea noului sezon estival. Cu acesti bani nu mai esti dependent de avansurile touroperatorilor, de imprumutul sau linia de credit de la banca.
“Early booking”-ul iti deschide, pe de alta parte, si o perspectiva asupra a ceea ce urmeaza in sezonul estival. Practic, iei pulsul pietei. Iar tu, ca un hotelier de succes ce esti, stii sa profiti de asta si faci “early booking”.
Putem vorbi, mai departe, despre brand awareness (notorietate). Dar intram in discutii mai tehnice si nu este ceea ce ne-am propus in acest articol.
Strategii “early booking” de succes
Hotelierii cu care IPIX a lucrat pana acum au aplicat diverse strategii, corelate cu nevoile fiecarui business, in parte. Unii dintre hotelieri au vrut sa facem rentabile capetele de sezon – mai, iunie si septembrie. Altii au dorit sa genereze o suma totala de bani cu care sa-si acopere unele investitii si, astfel, sa vindem indiferent de perioada aleasa de turisti. Au fost si unii hotelieri care au dorit sa vindem 10% din capacitatea hotelului, pentru a-si asigura din vreme un numar de turisti in hotel.
Sunt si alte obiective pe care le-am atins alaturi de hotelierii care folosesc sistemul de marketing si rezervari online IPIX iBooking, cu care ei vand pe propriul website catre turisti si agentii. Cu asistenta si consultanta IPIX.
Asadar, “early booking”-ul este un concept util si profitabil din multe perspective.
In 2013, la hotelul tau, faci si tu "early booking"? Daca da, publica un comentariu sau
trimite-ne un email cu experienta ta si poate facem o discutie despre asta sau hai sa schimbam pur si simplu pareri si idei.
In urmatorul articol, vom discuta despre hotelurile care au castigat deja bani frumosi din “early booking”…de la 2 stele la 4 stele.
Ne dai un "like" la pagina de Facebook - MAMAIA360.RO ? ;)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu